v pondělí 25.11. od 09:00 do 17:30
Termín a postup svatby na Seychelách
v pondělí 25.11. od 09:00 do 17:30
Počítáme cenu
Vašeho zájezdu.
Vyčkejte prosím.
Plánujte svatbu s předstihem
Doporučujeme plánovat svatbu minimálně dva měsíce před samotným svatebním obřadem.
lhůta pro přípravu svatby je 4 týdny před dodáním dokumentů, nejméně 2 týdny před samotným odletem. Svatební obřad je jednodušší než na Mauríciu, není potřebná návštěva místních úřadů. Jedinečný volský povoz na ostrově La Digue, který Vás odveze na místo konání svatby. Svatby jsou právně platné a konají se celý týden (přes víkendy za příplatek), také od 14–17 hod.
Postup svatby na Seychelách
1. Výběr termínu svatby
2. Zaslání soudně přeložených dokumentů do angličtiny min 2 týdny před obřadem:
- vyplněný a podepsaný formulář Žádosti o svatbu
- kopie pasu
- rodný list
- oddací list ( jste-li rozvedena/ý)
- rozsudek o rozvodu (ze všech předchozích svateb, jste-li rozvedena/ý) nebo zápis v oddacím listu o rozvedení manželství (zapíše Vaše matrika do oddacího listu do kolonky poznámky)
- úmrtní list (v případě úmrtí manželky/manžela, jste-li vdova/vdovec) v případě změny jména je třeba poskytnout odpovídající dokumenty
3. Po příletu si vyberete místo obřadu (na pláži či v zahradě) a společně se svatební koordonátorkou doladíte detaily svatby.
4. Samotný obřad se koná ve všední dny v odpoledních hodinách.
5. Několik dní po obřadu obdržíte oddací list opatřený apostilou.
6. Pa návratu do ČR si necháte oddací list přeložit do čestiny soudním znalcem.
7. Po předložení přeloženého oddacího listu společně s originálem na matrice v místě Vašeho bydliště Váš oddací list bude zaslán na speciální matriku v Brně, která uznává sňatky v zahraničí.
Přibližně 1-2 měsíce obdržíte na příslušné matrice český oddací list.
Přejímka oddacího listu po svatbě
Originál oddacího listu vystavený při obřadu předejte representantovi místní CK. Je nutné jej totiž nejprve ověřit apostilou (státní ověření platnosti, vizuálně vypadá jako notářské razítko s textem Apostilla a je většinou na zadní straně dokumentu). Někdy je třeba representantovi či místním úřadům připomenout nutnost Apostily pro Česko/Slovensko (pro Anglii a Francii není apostila potřeba). Oddací list ověřený apostilou obdržíte až po cca 2 či 3 dnech ve Vašem hotelu. Pokud odlétáte krátce po svatbě a mezi dnem obřadu a odletem nejsou cca 3 pracovní dny, které místní úřady potřebují na ověření Oddacího listu apostilou, tak Váš Oddací list odesílá místní partnerská cestovní kancelář na naši adresu expresní kurýrní službou TNT nebo DHL, kde doba dodání činí cca 3 dny. Poplatek za zaslání (1800 MUR, tj. cca 47 EUR) Vám bude naúčtován při odjezdu z hotelu. Jakmile Oddací list obdržíme, budeme Vás ihned kontaktovat a dohodneme se na jeho předání (osobně či poštou).
Některé matriky v ČR vyžadují jméno, adresu a datum narození svědků! Doporučujeme Vám vyžádat si tyto údaje od svědků při obřadu. Zvláštní matrika pro celou ČR potvrdila, že tyto údaje nejsou potřebné, nicméně znáte přístup našich úřadů na první úrovni.
Ověření oddacího listu pro matriku v Česku
Po návratu do ČR si Oddací list necháte přeložit soudním znalcem do češtiny. Doporučujeme Vám si nejprve udělat notářskou kopii Oddacího listu, tato kopie se stane součástí ověřené a sešité české verze od soudního znalce, která zůstane matrice. Originální Oddací list, ten, co jste si přivezli, Vám zůstane jako památka. S přeloženým dokumentem zajdete na matriku v místě Vašeho trvalého bydliště, kde sepíšete „Zápis o uzavření manželství“. Vaše místní matrika vše pošle na Zvláštní matriku do Brna, která je jedinou v ČR. Zde vystaví Váš český oddací list. Ten pošlou zpět na Vaši místní matriku, kde si ho vyzvednete. Postup trvá cca 14 dnů až 1 měsíc. Chcete-li mít absolutní jistotu, tak můžete kontaktovat Zvláštní matriku, Husova 3, Brno, paní Dobrovolná (vedoucí), Tel.: 542 175 176